Jak czytamy na stronie Departamentu Stanu USA, wartość umowy wynosi 33,3 mln USD i ma zostać zrealizowana do czerwca 2027 roku. Na wyparzeniu Jordanii jest obecnie około 30 śmigłowców S-70 oraz UH-60 w wersjach A, L, M. Śmigłowce UH-60A stacjonują w 14 eskadrze w bazie lotniczej Amman-Marka. Śmigłowce te zostały zakupione z drugiej ręki od armii amerykańskiej i dostarczone w latach 2015-2016.
Osiem śmigłowców UH-60L dostarczono w 2006 roku w ramach kontraktu Foreign Military Sales (FMS) i są używane przez 30th Squadron/Special Operations Aviation Brigade z bazy lotniczej Króla Abdullaha II.
Pierwszy egzemplarz najnowszej wersja UH-60M został wdrożony do służby w 2015 roku. Do 2018 roku USA dostarczyły Jordanii 12 egzemplarzy tego śmigłowca. Dodatkowo kraj ten pozyskał także śmigłowce Black Hawk w wersji UH-60M VVIP Black Hawk
Flotę jordańskich Black Hawków uzupełniają także wspominane trzy S-70A-11, które zostały przekazane do RJAF z Royal Flight w 2014 roku.
Na wyposażeniu Jordanii znajdują się także takie śmigłowce jak: Bell AH-1E/F Cobra - 44 szt; H135/EC635 - 7 szt; H215M/AS332 Super Puma - 10 szt.; Mi-26 - 4 szt; Bell UH-1 Iroquois - 36 szt.
Black Hawk UH-60M należą do trzeciej generacji śmigłowców produkowanych przez Sikorsky Aircraft. Śmigłowce Black Hawk od lat 70 są w służbie i przechodzą wiele modernizacji technicznych, by sprostać nowym wyzwaniom. W UH-60M zastosowano nową awionikę, tzw. glass-cockpit oraz mocniejsze (2039 KM względem 1900 KM z wersji UH-60L) silniki General Electric (T700-GE-701D). W ramach tej modernizacji Sikorsky zdecydował się również na instalację systemu "fly-by-wire", likwidując zarazem mechaniczne sterowanie. Śmigłowce te były wykorzystywane m.in. podczas wojny w Iraku czy Afganistanie.