F-15 w St. Louis
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA z 12 rakietami AMRAAM
foto: Boeing
Pilot testowy Mike "Houdini" Qintini objaśnia zalety F-15QA/EX
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
Tytanowa "obudowa silników" F-15QA Eagle II
foto: Juliusz Sabak
Sensory systemu ostrzegania F-15QA Eagle II
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
Nad wolotem powietrza F-15QA Eagle II widać sensor systemu antyrakietowego
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
Pilot F-15, Mike "Houdini" Qintini opisuje zalety F-15QA/EX
foto: Juliusz Sabak
Mike "Houdini" Qintini opisuje zalety F-15QA/EX
foto: Juliusz Sabak
Mike "Houdini" Qantini nosi naszywkę F-15 Advanced Demo Team
foto: Juliusz Sabak
Naszywka pilota testowego Boeing
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
F-15QA Eagle II przed lotem do Europy
foto: Juliusz Sabak
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
email